Arasss6761 valla o dert bende de var ben ilk hamileligim de 2 kere oldum 2. Ye hamileyim çok şükür 3. Doz çıktı başıma bu ne böyle her hamile kaldığım da ettiniz aşısı mi yapılacak ben yaptırmak istemiyorum ama dünden beri bunu tekrarlayıp duruyorum 3. Doz olanınız var mı ya ilk bebeğimi kaybettim erken doğum da 3. Doz aşı ne alaka ona Bi türlü aklım ermiyor yaptirmasam mi diye düşünüyorum bugün çünkü kontrol ve aşı günü zaten 2 tane yaptirmisim 3. Ne gerek var dimi bu arada 19 + 2 yiz