Kızlar merhaba☺️ 13 Haziranda spinal sezeryan olarak ilk doğumumu gerçekleştirdim. normal doğum istiyordum fakat bebişimin kilosu 4 kilonun üzerinde kafa çapınında 38 cmde olduğunu soyledi doktorum bu daha fazla hasar bırakır dediği için spinale karar verdik. Ben Narkozdan uyutulmaktan çok korktum .fıtığım var diye ya spinal olamazsam kızımın doğumuna şahitlik edemezsen diyede korktum açıkçası.karışık duygularla son hazırlıklar içinde hastaneye gittim. 1.si spinal oldum fıtıkla hiç bir alakası yokmuş yani 2.si yok belimden vuruyolar birşeyler sokuyolar agrısı kaldı vs ben hiç birşey hissetmedim belin 5parmak üzerinde . Acı eşiğiyle alakalı diyeceğim alakası yok burda acı eşiğinin damar yolum inanın daha çok acıdı☺️ 15:35 de girdiğim doğum hikayem 15:43 de kızımı yanıma vermeleriyle son buldu sonrasından dikiş falan his yok mutluluk var çünkü yavrumu gördüğüm an herşey bitti 🥰acı sızı hiç birini hissetmedim zaten hissetmiyorsunuz da hiç birşey .3.sü canlı canlı canım acıdı vs Allah aşkına insanları korkutmayın diş çektirdiğinizdeki o jis var sadece karıncalanma diyelim hatta ayagınız uyuşur elimizi gezdirirsiniz onun gibi bişey.Tamamiyle hangi ruh haliyle o doğuma girdiğiniz önemli . Baş agrım olmadı bel agrım olmadı sondayı takarken his yok zaten 2saniye içinde uyuşuyorsunuz spinalde ,bebiş alınırken his yok sonda çıkarılırken bi acı oluyor ama oda sinek ısırığı☺️ Ben ilk gece kaynanam uyuyakAldığı için kendim kalktım yürüdüm destek almadan hemşire şok kolidorda gordu beni ben biraz fazla haraketliyim sanırım acı eşiğimde yüksek ama şöyle düşünün acı eşiğiniz düşük diyelim 1 gunde değilde 2 gunde toparlayın kendinizi dayanılmayacak korkacak birşey yok. 3 gun sadece dikişimin başladığı noktada yanmam vardı okadar. 4. Gün evimi temizledim 😂 dun komple camlara falan giriştim ☺️ Maşallah deyiniz☺️ Kızım ve çok iyiyiz şükürler olsun 🙏🏼 KaRışık yazmış olabilirim özet şu ki İnsanları bu kadar güzel olacagını bilseydim normali düşünüp kendimi asla ve asla üzmezdim planlı programlı gittim mis gibi odamı hazırladım aslanlar gibi doğurdum çıktım😂 Rabbim yardımcınız olsun en az benimki kadar güzel hikayeleriniz olsun🙏🏼