7 aylık hamileyim şuan evleneli temmuz ayında 1 sene olcak bende evliliğimin 5.ayında hamile kaldım. O kadar kafaya takmıştımki doktora bile gittik eşimle hatta doktor kızdı biraz daha çok erken diye . Neyse ben ne zaman vazgeçtim hamile kaldım düşünme ve devam et😂