Edanurkeskin
Benim ilk kızım oldu doğumum sorunlu gectı herhalde ıc organlarını aldılar dedim 😂 Herh
Elde kısır kaldım zannettim yani suan kızım 3,5 yaşında 2,5 senedir korunmuyordum ancak hamile kalmışım bugün öğrendim 6 haftalık olmuşuz .Kötü birsey ama daha cok zaman var zaten 1-2 sene geçsin cok takılma stresde etkiler daha sonrasında rahim filmi felan çektirirsin bi sorun var yok çıkar 🌸.