Çok özür dileyerek basliyorum Merhaba kizlar 21 haftalik hamileyim özel bölgemde yani vajina kemiğinde oturup kalktığımda doğru düzgün hareket edemiyorum doktor magnezyum verdi bende kusma ishal vb şeyler oldu direk kesti şimdi bu ağrılarla baş ediyorum çok kötü şekilde ağrıyor yaklaşık bir haftadır aynı ağrılar doktora hala gidemedim 1 hafta var daha sizce hemen doktora gitmeli miyim yoksa kontrolü mu beklemem gerek kızlar çok özür dilerim hakkınızı helal edin 🙏🏻❤️