Basak000 5+3 ümmm vajinal usg ile keseyi görmüştüm ama karından henüz göremedik. 6+1 de kontrolüm var umarım kalp atışınıda duyarız ❤️
Semaaa16 ecem11 maşallah hayırlı olsun bende 5 haftalık daha doktora gitmedim doktor haftaya gel dedi 6. Haftada kalp de duyuluyor mu ? ☺️😍
ecem11 Semaaa16 sana da hayırlı olsun kuzum bilemiyorum ki görebilir miyim dokuorum gel dedi çarşamba günü gideceğim işte 🙏🌸🌸
Merveclnk Crnn_1 6+1 iz şuan kasık sancılarım var ara ara ve göğüs hassasiyeti var. Onun dışında gebeliğim iyi geçiyor maşallah.
Ruken_olgn Crnn_1 6+0haftalığım bende 3 gün önce keseyi gördük doktor çok küçük dedi 10 15 gün sonra gel dedi sizce o zaman kalp atışı duyulur mu
Sedaduru Bende 7+4teyim aşırı halsizlik ve mide bulantısı var.Su bile içemiyorum.Prilama başladım gece 2 tane atıyorum ama çok faydası olmadı sizler neler yapıyorsunuz mide bulantısından kurtulmak için kızlar