Bende ilk doğumumda kullandım açılman ne zaman olursa suya konulduğunu duymuştum 36. Haftadamda açılmam oldu ve ben onu 36. Haftamda suya koydum kendım Meryem suresını yasini okudum 40. Haftamda sabah 8 gibi sancım vurmaya başladı ben o sudan 1 bardak içtim normal doğumla 10.20 gece kızımı kucağıma aldım annem ben geldıkten sonra üst komşumu aramış ve otu sudan çıkarttırms.