Ozlemcift Bugün tam 34 olduk normalde bebeğim çok hareketlidir.her zaman hissederdim gece gündüz farketmiyordu.Hatta çok yaramaz olacak galiba hiç uyumayacak diyordum.Ama iki gündür hareketleri çok azaldi.Gece hiç hareket etmiyor sabah ta bazen hissediyorum doktoruna cuma gidicem sizce ne yapmalıyım kızlar icim çok buruk 😥Normal mi değil mi bilmiyorum
Baharun2 Ozlemcift normal canım bazen aniden kesiliyo.Bende de öyle iki gün hareketli bi kaç gün sakin.Bi gözükürsün yinede
Gamzestetik Ozlemcift benimde eskisi kadar çok hareketli değil dr herşey normal dedi bence bebeklerimiz kilo alıyor artık çok yerleri de kalmıyo sonuçta o yüzden öyle geliyor bize
Deda Ozlemcift Aynı şeyi bende yaşıyorum bende bugün tam 34 haftalık oldum aniden bi durgunluk geldi benimde oğluma😕 Tabi ara sıra hareket ediyo etmiyo değil ama eskisi gibi değil😔
gulsum097 Canım moralini yüksek tutmaya çalış. İnşallah kötü bir sonuç çıkmaz bende 34 haftalık hamileyim inşallah sonucun iyi çıkar ama biran önce git ya da arayıp sor doktoruna
Ozlemcift Deda evet iki gün öncesine kadar çok hareketliydi şimdi çok nadir ediyor onları da çok dikkatli olursam yakalayabiliriz.Rabbim sağlık versin evlatlarımıza inşallah