ozlemanne Adetime 1 gün kaldı dün akşam 9 da afedersiniz taharet alırken kan gördüm ondan sonra adet sancıları başladı 1-2 saat sürme ama kanama devam etmedi şuan dada yok sizce bu neden oldu başına gelen var mı hamile degil miyim acaba
ozlemanne deletedmom351 diosunuz ama normalde kanaması yogun olan biriyim hemen başlar dün akşam 9dan beri bişey yok cnm bnde dedim belki başına gelen vardır 🙈🙈
ozlemanne Sabah ögrenicem canım inşallah ama bence hamileyim kanama yok bol akıntı gögüs kaynaması ve mide yanması ölüyorum ama bulantı falan yok şuan şükür 😇😇 geliyor galiba bebişin sabah 9da alıcam sonucu Rumeysa030517
Rumeysa030517 ozlemanne bende bebek istediğimde 3 ay snra olmuştu her ay gidip kan veriyordum kanı verip eve geldiğim de hasta oluyordum çok şükür suan 27 haftalığızz
ozlemanne Rumeysa030517 gidiyorum şimdi canım yoldayım hayırlısı bakalım ben hemen kalıyorum bunda kaldım mı bakcaz 2 tane var elinden öpsün 😂😂😂🤗🤗