Melo21 Merhaba, cok gecmis olsun. Yalnis hatirlamiyorsam covide yakalandigimda hemen hemen ben de o haftalardaydim. En buyuk belirtisi siddetli gogus ve bas agrisiydi. Acilde testimi yaptirdim sonra kendi doktorumla iletisime gectim yalnizca parol ve c vitamini almami istedi. Akabinde dimer ve fibriojen testleri istedi kanda sulanma veya pihtilasma oranini gormek icin sukur onlarda da ters bir durum cikmadi. Bir kac gune toparlamistim sadece koku kaybi kaldi. Onda da doktorum koku egzersizi yapmami koku almasam dahi surekli bir seyleri koklamami soylemisti bir kac gune de o durum duzeldi. Kolaylikla atlatirsiniz siz de insallah 🌸