Merhaba 30+3 haftadayim ilk gebeliğim ilk defa karnımin en alt kısmı hatta rahmim de diyebilirim ağri yapiyor çocuk hareket ettikce daha çok ağrıyor yattiğim yerden kalkarken ayağımı kaldirirken de qyni agri oluyor. Aciyi dayanakliyim ama sancimi yoksa baska biseymi kestiremedim. Çocukmu yerlesiyor bilmiyorum ama qyağa kalkinca aşağiya doğrru bi baski var. Napmalıyım. Tecrubeli anneler hamişler qcil yardim.