Cdem21 14.haftadayım az önce bi rüya gördüm kötüydü bi uyandım ondan sonra karnıma bi ağrı girdi karnım ağrıyor hemde gurulduyor lavaboya gidiyorum bişeyde yok olur mu ki böyle şeyler
2bebe1gebe Cdem21 valla haftamız aynı değil ben 32+1im ama dünden beri aynı şekilde karnım ağrıyor bağırsaklarım dan çıkıyor sanırım o seste😂bende lavaboya gidiyorum ama bişeyde yok şuan yazarken bile gurulduyoe resmen neden anlayamadım bende