Ranaaa58 Kontrole gittim 30 haftalık gebeyim. Suyun fazla dedi 27 cm. Şeker yüklemesi yapıldı şekerim yok. Detaylı ultrasyona girdim orda sadece hafta ileri göründü. Su fazlalığı neden olur ya. Azalır mı azaltmak için neler yapılır
Ecrin54 Bende şuan 36+3 iken kontrole gittim sancılarım oluyordu suyun fazla o yüzden sancı oluyor dedi sebebininde karbonhidrattan kaynaklı olduğunu ve ekmeği azaltmamı söyledi