Öncelikle merhaba hanımlar ben 36 haftalık hamileyim ve kan değerlerim çok düşük denildi kan hapı içtiğim halde günde bir defa pekmez ,siyah kuru üzüm ,kuru tut ve bir çok şeyle desteklediğim halde kan değerlerim daha çok düşmüş doktorum beni arayıp günde üç kez içmemi söyledi hapı sabah öğle akşam olarak normalde günde bir defa içerken sarhoş gibi kendimde oylamıyordum mide bulantısı baş dönmesi yorgunluk ve sürekli bi uyuma modunda oluyordum şimdi üçe çıkardım bugün bebeğime bi yan etki yapıcak diye korkuyorum şu iki üç haftadır yani hapı kullanmaya başladığımdan beri güçlü tekmeleri kalmadı hafif kıpırdamaları oluyor ve arada sırada ayaklarını dikiyor acaba beni etkilediği gibi bebegimide etkiliyormudur acaba ?