Beybiannesi 30+5 haftaligim 2 3 gündür kasıklarıma ara ara ağrı giriyor bide bebişim kasıklarımda bu normal mi bilgisi olan yaşayan doktoruna soran var mı bu konu hakkında bişey 😌
Alpisinannesii Beybiannesi bizde tam 30+5 olduk bugün benimde kasıklarımda ağrı oluyor ara ara en son yan yatıyordu döndü mü merak ediyorum kasıklarımın oralara vurmaya başladı gibi
Babymomms Canım daha dün doktora gittim aynı sebepten hem belimde de ağrı vardı nst’ye girdim hiç sancı çıkmadı idrar yolu enfeksiyonu varmış bence doktoruna görünmelisin tabii normal de olabilir demişti doktorum bana ama bende enfeksiyon çıktı
Mineoooo Çok normal dedi doktorum bana da bu sancıların başlaması normalmiş yani haftaya göre ve enfeksiyon da etkiliymiş
Beybiannesi Enfeksiyonluk değildir diye düşünüyorum çünkü öyle acım falan yok. O zaman normal . İnsanın aklına her şey geliyor tırsmamamk elde değil 🙊