Soruyorumm tabiki önceliğim kendim ve sağlığım olur ❤️ Sonuçta biz kadınlar onlar için nelerimizden vazgeciyoruz , ben bu şekilde kilo almasaydim hamile kalınca alicaktim doğum yapicaktim alicaktim bebek emziricektim çatlaklarim olucakti. Herşey bir yana su annelik varya gerçekten zor ve mükemmel birşey 😊 Rabbim bana da tattirir inşallah yakın zamanda 🧿