Night ıkısıde bırbırınden farklı gectı dogumlarımın aslında tek seyı net soyleyebılırım cıddı anlamda nefesınızı duzgun kullanırsanız acılma sancı surecını ıyı yonetırsınız ısınız kolaylasır
Genısleme konusu kısıye gore degısıyo galıba elbette eskısı olmaz oyle dusunuyorum ama dogumdan sonra cınsel hayatı etkıleyecek bısey ysamadık bız
Dogum sonrasında kegel egzersızı ısınıze yarar bu surecte
Dogum sancısıda ılk habercısı evet kesınlıkle hafıf bı regl agrısı turevınde
Yayıldıgı bolgeye gore bel,kasık,kasık veya belden bacaga dogru uzanan bı agrı oluyo
Sıddetı arttıkca zaten duzenlı hale gelıyo anlıyosunuz dogum sancısı oldugunu
Sancı ceekrkende daha az hıssetmek ıcın yapılacak seylerı yaparsanız bı nebze daha rahat olur