Melkem Kızlar 39+5 olduk hala bi tık yok geçen hafta kontrölümüz vardı doktor alttan muane etti açılma yok ve kafası yukarda dedi cuma günü tekrardan gidicez napmalıyım bu arada ilk gebeliğim 😏
kubumom 39+6 geçen haftadan beri alttan muayene ediliyorum 3 cm oldu en az bebek kanala inmedi bile. Yarın son gün sabah erken gel dedi doktor duruma göre heralde sezaryen alacak. 🙄 normali çok istemiştim ama nasip değil sanırım