Ceycey54 Merhaba arkadaşlar . 2. Gebeliğim 38+6 haftalığım şuan bebeğim aşırı hareketli. Sancı mı aşırı hareket mi anlayamadım. Sizlerin 2. Doğumu nasıl oldu. 1. Ye göre nasıl farklılıklar yaşadınız