Herkese iyi akşamlar ✋🏼
Yeni doğan bebek için hangi bezle başladıysanız onunla devam etmek gerek diyorlar. Prima maalesef günümüz şartlarında maliyetli kalıyor. Molfix ve sleepy arasında bir tercih yapmayı düşünüyorum. Herhangi birini kullanıp memnun kalanlar fikir verebilir mi ?