Merhaba arkadaslar suan hastaneden yaziyorum dogumunu bekleyen arkdaslara moral olsun diye hemen yazmak istedim 🤲🏻 bugun 40+3 haftalik bir gebelikle Golcuk Necati celik hastanesine geldim kontrole doktorum sabah 9 da alttan muane etti hic kendimi cekmedim kasmadim cok rahat bakti catimin dar oldugunu bebeginde kilolu oldugu icin ya bugun yarin kendi sancinla dogurcan ya da Cuma sezeryana alcaz dedi muane sirasinda baskilar yaparak dogumu baslatacak teknikller yapms eve geldim cok rahatim ne sanci var ne agri 3 de tekrar gel dedigi icin kendimi hazirladim merdiven inip ciktim squat yaptim ufak ufak rahminimde agrilar yasamaya basladim ama sadece vajinada oluyordu sonra artmaya basladi ama dayanilmiycak gibi degil saat 3 oldu hastaneye geldim 3 sefer nst de agrilarim cok dusuk cikti ama agri cekiyordum iyice doktor tekrar muane etti 2 cm aciklik var dedi yatis yapti tam 4 ebe geldi her seferinde hepsi tek tek bakti ve hepside bebek yukarda cati basik normal olmaz dedi ama doktorum israrla normal yapabilir dedigi icin beni sanci cekmem icin bekletiler iste simdi basliyorduk durup durup gelen sanci var ama bebek yukarda acilma yok suyum gelmedi ben odada yuruyup squat yaptim boyuna bana cok yakin oldular ebeler gucum kalmadi artik dedigimde bebegin basini cevirip biraz hareketlendirelim dedi ebem sonra doktorum gelip suyumu cikardi teknik bir sekilde artik ikinma zamani saat 6 oldugunda her agri gelisinde ikindim ebeler inanamadi bir anda 8 cm e cikti acilma artik normal olur dedile bana daha da gaz verdiler Allah razi olsun ben tamam gucum bitti dedikce Allaha yardim kendime inandim arkadaslar kendinize guvenin kendinize inanin ve lutfen Ebeler doktorlar ne diyorsa harfiyen yapin kendinizi onlara teslim edin korkmak cok normal ama en cok kendinize inanin bu kadar bekledim cekiyorum yapabilirim Allah beni bunun icin yaratmis diyin cok sukur saat tam 8 sekizde muthis bir rahatlama ile kizim artik karnimdan cikmis gobegimin ustune koymuslar bir anlik sicaklikla hissettim onu inanilmaz bir rahatlama inanilmaz bir huzur tarifi yok kizim cok guzel ben cok iyiyim Allah hepinizin yardimcisi olsun yarin insallah evimize kavuscaz 🤲🏻🌸