ozgegms 30 haftalık hamileyim ve akşam üstü 7-8 gibi den beri solda geçmeyen kasık ağrısı öldürmüyor ama yaşatmıyorda bazen çok şiddetlenşyor sizce neden gitmelimiyim
Laylaycizi_96 ozgegms bu haftalarda bende dogurcam falan sandım kasık agrısı dan ama bebek büyüyor ve rahmi büyütğyotmus korkma normal yani dus al pozisyon degistir bi kac gün sürüyor sonra geciyor
elcinxxx ozgegms hiç burada vakit harcamadan hemen hastaneye gidip muayane olmalısın. Şahsen ben burada insanların görüşüne göre çocuğumu ve kendimi riske atmam. Geçmiş olsun