Duyguylmz Merhaba hanımlar. İkinci oğluma hamileyim. İlki 24 aylık ikinciyide 19 haftalık hamileyim. Doğurduktan sonraki süreçten çok korkuyorum acıkcası. Varmı benim gibi arası az olup iki oğlu olan, doğurup bu süreci yaşamış olan? Bilgi verirseniz sevinirim
Rav-Ebu Duyguylmz Arka arkaya doğum yapan mı demek istediniz? erkekle ne alakası var anlamadım? Zorluk aynı zorluk bir kızım var Allah’a emanet erkek çocuklarından daha beter hayatımda görmedim böyle bir kız rabbim yardımcım olsun.
Tatlisannedilekk Duyguylmz oğlum 20aylık ben 33haftalık 2.oğluma hamileyim, inşallah kücük oğlum uslu olur uykuyu sever🙏🏻 abisi aşırı hareketli yaramaz iştahsız uykuyu sevmez 2yaş sendromumuz var bide🤦🏻♀️
3prens71 Duyguylmz büyük oglum 9 aylıkken ıkıncı ogluma hamıle kaldım zor bı surectı tabıkı erkek çocuğu daha zor gbı bnce öyle boyle derken cok şükür buyuduler buyuk şuan 2. Sınıfa gectı küçükte anaokul yasında 3. Yolda oda erkek 😂😂😂
Duyguylmz Rav-Ebu Doğrudur tabi. Ben iki kız kardeş büyüdüm. Aramızda aynı yaş aralıgı. Az çok kız cocuklarıyla ilgili bi fikrim var. Ama 2 erkek nasıl olur onu bilemedigim için erkek olarak belirttim. Yoksa kızında uslusu yaramazı erkeginde var. İlk oğlumda çok aksi huysuz nasıl olcak bilmiyorum.
Rav-Ebu Duyguylmz genelde ikiside yaramaz olmuyor çocukların biri daha uslu oluyor gördüklerim de yani inşallah bu oğlunuz uslu olur bende erkek hamileyim kızım çok fena inşallah oğlum uslu olur amin😍
Duyguylmz Tatlisannedilekk ayy bizdede basladı 2 yaş sendromu. Kafasını yere vuruyor kızınca ,gündüz uyutmak okadar zorlaştı2. İle nasıl bakcam cok korkmaya başladım artık.
Duyguylmz 3prens71 ayy maşhallah😀 3 tane erkek . Bende kızım olsun isterdim de nasip kısmet olsun sağlıklı olsunlarda. 3 daha düşünmem çok zor. ☺️