Tambirana Yarın 41.haftadayım ve doktor suni berip doğumu başlatıcak cok korkuyorum..suni sancı da kolay açılması için napmalıyım
Laylaycizi_96 Tambirana suni sancı karnın sertleşiyor terliyorsun biraz adet sancısı gibi kasıkların agrıyor sancı ara ara gelip gidiyor sana tavsiyem her sancı geldiginde rahim bebegi asagı itiyor sen de ıkın o esnada ıkınma hissi olmasa da ıkın büyük abdestini yapar gibi derin derin nefes al ve ıkın süreci daha kolay ve kısa zamanda atlatırsın ıkınmassan sancı bosa gidiyor
nuhunannesi42 Tambirana 🥺bana da vericekler suni sancı ya Çarşamba günü 41 hafta olucam çok merak ediyorum nasıl bı sancı cekicem canımda çok tatlıdır
Elisam123 Tambirana bend e sabahtan akşama kadar suni sancı aldım ama hiç açılmam olmadı sancılar nst de çok yüksek görünüyordu ebeler bile halime acımıştı ama ben hiç ağrı hissetmedim hatta herkes bunu tuhaf bulmuştu sonrası sezeryan oldum açılma olmadığı için
minigimherseyim Tambirana merhaba sunu sancıyı vajinadan veriyorlarmış o daha rahat geçiyor hemde acılma daha cabuk oluyor demişti burdaki arkadaslar alttan alabilirsiniz doktor ne diyor? Damardan mı verecekmiş. Ben dogum yapmadım burdan duydum
nazeli21 Suni sancı çok kolay bir şey değil. Çok ağrılı, terletiyor, yoruyor hem de oldukça fazla. Ama sezaryene bakarak devede kulak kalır. O acıya katlan ve normal doğum yap. Sezaryen çekilir çile değil bence.
Kifayett Şurada durayım bende bu suni sanciyi yiyeceğim gibi 40 olduk hala gelen giden sanci manci yok😄
minigimherseyim Kifayett evet vajinaya fitil gibi bişey koyuyorlar sanırım burda bir gebenin dogum hikayesinden okudum daha rahattı dedi serumla almaktan hemde daha cabuk acıldı dedi