Benimde 21. Haftadan beri var şuan 28 haftalığım rahim ağzı kısalığım var 21 haftadan beri hastanede yatıyorum erken doğum riskim oldugu için. Gün içinde 3-4 defa nst bağlanıyor ve her sertleşmede sancı çıkıyor sıklığı ve sancının yüksekliği önemli. Sertleşme oldukça rahimde kasılmaya ve açılmaya sebep oluyor. Kesinlikle ihmal edip zaman kaybetmemenizi öneririm.