Annişler bugun ilk dr kontrolüne gittiğimde 5+6 da dr karından bakıp sadece keseyi gördü.daha erken 1..2 hafta sonra gel dedi. Ben başka bir dr a gidicem haftaya.7+1 olmuş olucam gittiğimde.kontrol de kan değerlerime de bakılırmı? İsteğe bağlı mı bakılıyor?