Selam kizlar iki kızim var ucuncuye hamileyim. 14 haftalik olduk. Cinsiyeti belli degil ama her gorenin cinsiyet sormasindan biktim. Herkes erkek bekliyo. Sinirlerim bozuluyo buda kiz olsa kimse sevinmeyecek herkes uzulecek gibi bi hal tavir icindeler. Gercekten son hamileligimin tadini bile cikaramiyorum. Buraya yazip biraz icimi dokmek istedim