Merhaba anneler ve anne adaylari ben 6+4 haftalik gebeyim kesem de gayet sağlıklı ilerlemesi guzel doktorum 8yle soyledi benim sorum merak ettim ve cevabina ulasamadim kese var ama kac haftalikken kese icinde yolk kesesi cikiyor sonra kalp atisi ben bugun doktora gittim doktorum kesen var gayet yerinde guzel 5milimetre dedi gayet saglikli dedi icinde hareketlilik goremedim 1 hafta sonra gel dedi sizc3 normalmi siz kac haftalikken gördünüz veya bu durumlq karsilastiniz mi bilgilendirin rica ediyorum😑