Kızlar çok şükür az kaldı zor bı surec gcti rahim ağzı kisaligm vardı ilk dgum 36dgrdum yatark kızım 2yasnda smdi yine o korkuyla 35haftalik olduk zorlu haftalr gcti serklaj olmadan hemde bu hamilelgnde srekli yatamadim kızım olduğu için ama hep dua ettim bu zamanlara glmek için Allahım hepimiz bebeklerimizi vaktinde dogurmayi nasip etsin 🥲❤️ peki ya sizler nasıl geçiyor