37+5. Hafta dayız Bi kaç gündür adet sancısı gibi ağrılar çekiyorum bugünde nst de sancı çıktı ama küçük küçük doğum sancısı gibi değil dedi doktorum nstden beri de belim çok ağrıyor hala daha bu normal mi sizde doğuma yakın böyle Bi ağrı hissettiniz mi hissettiyseniz kaç gün sonra doğum oldu 🤭😄