Kızlar 23+4 haftalıgım ve şeker yuklemesini giricem bi 10 gun kadar sonra bilgi verırımısınız nasıl oluyor 12 den sonra su dahi icmeyın dedi. Kac saat suruyor . Calısıyorm Tahliller kac saatde cıkıyor sonra sonuc gosterebılıyormuyum 1 gun sonra yada ordamı beklıyorum ? Bilgi verırsenız sevınırım .