Leyla13 Kızlar ne gelen var ne giden kızımın gelmeye niyeti yok sanırım 🥲🥲 hiç bir doğum belirtim de yok suan da napsam ki ???
Nur123aa Leyla13 heyecan felaket var kendimi zerre düşünmüyorum sağlıklı olucak mi iyi olucak mi hep onu düşünüyorum geceleri uyuyamıyorum ☺️
Merve_tna Leyla13 38+2 bizimkininde gelmeye niyeti yok doktor bol bol yürü merdiven in çık squat yap hurma ye dedi denicem hepsini 😂