Sinemurey evet şehir hastanesinde doktordan sıra alıp yanına gittiğinde kan uyuşmazlığı iğnesi için geldimm de, kan testi verdiriyor sonra yatış girişi yapıyorlar eczaneden getirttiriyorlar ama yatmıyosun , biraz bekliyosun iğnenin gelmesini, iğne çok yakıyor aşırı acıtıyor yalan söyleyemem, ben sol taraf kalçamdan vuruldum üzerine 3 gün basamadım bide vücutta biryerinde hasar bırakıyor bende diş ağrısı yaptı , bende özele gidiyorum ama iğnenin kendi fiyatı çok pahalı gerçekten bin küsür tl , sabah erken gidince kan sonuçlarında öğleye kalmadan çıkıyor doktor sistemden görüyor onu