Buseeeeeeeee Evet karında kasılmalar oluyor. Ağrı falan yok ama Sanırım bebek dönüyor. Çünkü ya poposu ya kafası şiş ve sertlik oluyor Bir de bende tuvalete gitmeden önce sanki idrar kaçırıyorum anlamadım çok az sizde de oluyor mu ? Amniyon sıvısı mı acaba ? Az oluyor bir kaç damla gibi. Ve beyaz akıntı bu sizlerde var mı ?