36+4 haftalığım bugün öğlenden çok sancim var ara ara kramp giriyor ve bugün bebeğin hareketleri her zamankinden daha fazla ve daha sert ne yapicagimi bilmiyorum ağrım duruyor ve sürekli altıma kaciracakmisim hissi var çok şiddetli degil ama sizce hastaneye gitmeli miyim