Merviiss bolu izzet baysal devlete gidiyorum bende kadın doğum ve cocuk ağırlıklı bi hastane. Doğumları özel oda şeklinde doğumhanede sana ait banyon var, pilates topun var ebeler egzersiz yaptırıyo. Sancıları odada çekiyosun açılma tam olunca yatak doğumhane yatağına dönüyomuş aynı yerde doğumun oluyo. Dikişler falan tamamlanınca servise cıkarıyolar. Erkek girmiyo orda da doğum kısmına ama servise cıkınca bilmiyorum baba girer mi