Bebeğim küvezde Manuel pompa ile süt sağıyorum. Göğüslerim çok sert ağrı yapıyor sanırım süt tamamen boşalmıyor pompa ile sağıyorum uzun bir süre. Sonra süt daha az gelmeye başlıyor diğer memeyi de aynı şekilde sagip bırakıyorum hiç süt damlası gelmiyor değil öyle mi olmalı oluyor mu bilmiyorum ama baya sagiyorum yani. Ön taraflar biraz yumusuyor sagmanin tuttuğu kısım ama çevre yine taş gibi kalıyor ne önerirsiniz tecrubeleriniz neler