Folik asit içemiyorumm midem kaldırmıyor hapı görünce midem kalkıyor sürekli kendimi bebeğime karşı suçlu hissediyorum ama elimde değil yapamıyorum aynı zaman da balık hapı da içemiyorum kocamann içemeyen var mı napicam bilmiyorum ya 17 haftalık oldum 😒😒😖