Zehrabb tek değilmişim 😔 erken haftalarda basladi benim sorunum. Devlet hastanesinde soyledim ilaç verin basur oldum diye vermediler. 24. Haftamda özele gittim , söyledim ama ilaç dememistim.. ozaman 1 taneydi dün akşam fark ettim 3 tane olmuş .. bu sekilde normal doğum yapılmaz 🥺 2 hafta sonra özeldeki doktorum cağırdı gidince ilaç verirmisiniz diyeceğim