Deletedmom_40 ikisi farklı şeyler canım. Arkadaşlar açıklamış ama ben bir konuda yardımım dokunursa diye yazdım. Lipidi yenidoğan bebek servisii olan bir hastanede tanıdık bulabilirsen ücretsiz alıp serum olarak taktırabilirsin. Serviste bebeklere veriyorlar çünkü. Sana gerekende muhtemelen 4 ml kadardır. Lipidin süresi açıldıktan sonra 24 saat. Yani bebeklere kullanıp kalanı atıyorlar. Bir enjektöre çekip sana verirler sen de izotoniğe karıştırıp taktırırsın. Ben çok şükür hep öyle ayarladım bi şekilde. Tek başına hem pahalı hem de bulunmuyor. Kadın doğumcundan rica edersen yardımcı olabilir sana.