Zehragniken nurhanim07 normal düşünüyorum canım Allah nasip ederse. Dün kontorlumuz vardı bebeğim dönmüş çok şükür
minik_koala_ve_annesi nurhanim07 135 💙uygulamaya gore, birseyi merak ettim uygulama normal dogumumu hesapliyor yoksa ortalama tarih mi diyor acaba
Kubra_miray_szr minik_koala_ve_annesi uygulama normal doğumu gösteriyor canım uygulamaya göre doğum olmuyor mesela benim uygulamada 81 gün kalmış yaşıyor dün doktorum dedi 2 ayın kalmış yani 65 gün sonra doğum yapacam🤗🤗sezeryan