Si-bel nurhanim07 83 🤣🤣🤣 daha çok var hayırla gelsin inşallah tek dileyim.o valla dua edin kızlar erken doğum olmasın riski var .
merve2746 nurhanim07 şuan için hicbirsey düşünemiyorum 🙈 ikisine de kayıyor aklım. Siz ne düşünüyorsunuz
Nur123aa nurhanim07 az kaldı da çevrem erkek çocukları geç gelir diyor inanmıyorum ama uygulama tahmini söylüyor sonuçta gelmeye niyeti yok 😄🤷🏻♀️