Kizlar herkese merahaba ve bilgi almak istiyorum normalde ozel hstnede dogm yapcktm ama maddi durumlar geregi devlet de yapmaya karar verdim bana yakin sevket yilmaz var ama kimse oraya gitme ora iyi degil hep suriyeli var diye soyluyolar sehir hastanesine yada cekirge hastanesine hic gitmedim nasldir dogum odalari hakkinda ne bilim hastane hakkinda bilginiz varmi yardimci olurmusunuz suan 34 haftalik ve sezeryan dogum yaptm daha oncede ankarada bursada yeniyim tam bilmiyorm bilgi verirmisiniz devlet hastaneleri hakkinda dogum yapan yada giden hamisler simdiden tesekkur edrrim hepinizden