İlk hamileliğimde böyle olmuştum. Tek tük sinek ısırığı gibi çıktı sonra bütün vücudumu kapladı. Mahvolmuştum. Kaşıntıdan uyku uyuyamıyordum. Doktor doktor gezdim. Sebebini bulamadılar. Farklı bişey yememiştim aşı flan da olmamıştım. Sadece testlerde karaciğer değerlerim biraz yüksek çıkmıştı. Gebelik ültikeri diyorlar onun gibi bişey olmuştum. Umarım sizinki o değildir. Eğer ilerlerse cildiyeye gidin 2 tane kortizonlu krem verecekler ancak onlar geçiriyor. Maalesef kortizonlu da olsa kullandım