Meryemim mineeeee geçen gün bende yaşadım aynı şeyi.bayağı kan geldi ama eşim gördü diyor şeftali yediysen onun rengidir 🙄 İki gün boyunca yutkunmakda zorlandım bişey yiyemiyordum.sonra geçti çok şükür
Selim_Alparslan Mide bulantın var ise ve öğürerek kusuyorsan yemek borun aşınmış olabilir . Doktorunuza söyleyin .
Chan Dün akşamdan önce sürekli kusma hali var mıydı? Bir de ne kadar bir kan miktarı? Leke gibiyse büyük ihtimalle yemek borusu veya boğaz mide asidi yüzünden tahriş olmuş olabilir. Ama sürekli kusmuyorum, dün ilk defa oldu ve kanama lekeden fazla diyorsanız lütfen hemen doktorunuza başvurun.
mineeeee ilk defa oldu.doktora aradık gideceğiz yanına. acaba burnum tıkalı ondan da mı olmuştur diyorum.Her ihtimale karşı gidip gözükecek doktora bugun
detetedmom404 Benim her sabah kusarken kan geliyor çünkü dişlerim kanıyor sürekli kusarken de haliyle dişteki kanlarda çıkıyor eğer diş eti kanaman varsa onu da göz önünde bulundur
mineeeee Meryemim ben sabah bir şeyde yemedim.aksam yediklerimede istifra ettim zaten..Doktor gelsin demiş bakalım diye.simdi gidiyoruz.Dua edin lutfen