Ozlem3461 Gebelik süresinde kola soda maden suyu tüketen varmı ? Kola değilsede encok maden suyu ihtiyacm mide yanmasına iyi geliyor diye sizce zararları varmı ? Varsa neler? Yada benım gibi olan var mı ??****
kahvesever__ Ozlem3461 maden suyu zararlı değil bir tane içe bilirsin ama kolayı çok önermiyor doktorlar
ipekveatlas Ozlem3461 her gün bi tane soda içebilirsin sade. kolayı da şekerin yoksa iç gitsin be bacım doğurunca gaz olcak bebeğe diye içemiyosun ben şu an hamileliğimde içmediğim için pişmanım 😂
Sevdapl Ozlem3461 maden suyunu sordum doktoruma. Haftada iki üç içebilirsin dedi. İçerisinde tuz oranı fazla olduğu için çok içme dedi.
arenkus Ozlem3461 kolayı ilk üç dört ay yasak diye biliyorum ben tğketmedim. Meyan kökü var çünkü düşüşe sebep oluyormuş. Aşırı şeker ve kafein içerdiği için de sağlıksız 🙈 maden duyu magnezyum olduğundan günde iki tüketebilirsiniz aksine yararlı 🥰
dfnomr Ozlem3461 her gün sade soda içmek hem vücuda iyi geliyor hemde bebek gazsız oluyor demişti arkadaşım ilk bebeğimde denedim gerçekten bebeğimde gaz problemi çok az yaşadık ikincisinde çok dikkat etmedim bakalım o nasıl olacak😂
Eminecak Ozlem3461 kola midemi çok kötü yapiyordu ama bazen asitli gazlı bir içecek istiyordu canım iciyordum. İctikten sonra pismanlik agri bulanti yukleniyordu ama engel olamiyordum. Maden suyu hic icemedim midemi bulandirdi hamilelik boyunca
Ozlem3461 7 aylık hamileyim uykusuz geceler sıcaklanmalar ve mide yanması başladıgı için bu. Modlardaym teşekkürler herkese verdiğiniz cevaplardan dolayı 😀
Melisakrtl Ozlem3461 ben maden suyunu gunde 3 kere ictim hic bir zarari yok 3 den fazla icmeyin diyolar kolayi vs.. 7ci aydan sonra icmeye basladim cok sukur sorun cikmadi