merve-a Merhaba, 14 haftalık hamileyim. Sabahları kalktigimda karnim hiç olmuyor saatler ilerledikçe buyuyor akşam bu saatlerde sismis oluyor . Cok yemek yiyen biri falan da degilim hatta ilk 3 ay hic kilo almamisim normal mi bunu yasayan varmi ? 😅😃
2bebeannesiii merve-a Bu ben 😂 19 haftalık hamileyim 1 kilo aldım sadece . Sabah kalkıyorum karnım dümdüz akşama doğru göbek benden ilerde gidiyo gibi oluyo , benimki sanırım çok su içmekten oluyo 🤷♀️
Cgrunul merve-a benim ilk hamileliğimde de yaşadım bunu suan ikincidede yasıyorum sabah karnım yok hatta yumusak ama akşam hem karnım var hem sert
moom222 merve-a 24 üncü haftaya kadar kilo almadım c m 😅 o hafta Cok tatlı yediğim için dört kilo aldım birden 😅😅 sonra dikkat ettim almadım karnım da 28 de çıktı aynı senn hagtalarinda akşam var gündüz yok 😀😀
Didemyaman merve-a aa bende 14 haftalığım benimde karnım öyle nefes alamıyorum bazen akşam şişiyo. Bu arada belirtilerin neler benşm bitti de hepsi
merve-a 2bebeannesiii ben de cok su iciyorum ama sabahtan aksama orantili buyuyor resmen her sabah sifirlaniyor🤣
2bebeannesiii merve-a Ay valla öyle oluyo . Bu benim 2. gebeliğim ilkinde hiç böyle olmamıştım . Bi kaç gündür bu durum garibime gidiyodu bak yalnız değilmişim 😂
merve-a Didemyaman suan icin herhangi bir belirtim yok gaz ve cis disinda 😂 eskiden uzun yolda bile tuvalete gitmeyen ben simdi gece kalkiyorum
kuzucumoglum merve-a şimdi eşim diyorki 10+5 hafta oldum şimdi bune göbek kocaman diyor 5 aylık gibi sabah kalkiyorum böyle değil akşama kadar ne oluyor bende bilmiyorum ya gaz ya siskinlik var