_Minikbaby26_ Kızlar 30.haftama giriyorum yaklasik 1 aydir goguslerimden sivi geliyor atletim batıyor sizce normal mi bu durumu yasayan varmi
Minigim38 mavi2 sütün gelir ve erken dogum riskin var bide bebegin alması gereken ilk agız sütünü siz sıkmıs olursunuz
ruveydataskin mavi2 rahmin kasılması ile göğüslerin uyarılması doğru orantılı vucudun bebeğin artık doğması gerektiğini düşünüyormuş rahme sinyal yolluyormuş banada ebe uyarma sakın göğüs uçlarını demişti .