Anna-aslan Denizyildizii bende hamileyim sanırım bir kaç güne lazere gidicem bir sorun olur mu ki hamileysem 🤔
Zumra_elif61 Denizyildizii ırtalama200-300 arası seans lan ama iki üç seans sonrası 3-4 ayda bi gidiyorsun tertemiz utanaçak busey yok nasıl kadın doğum dr una muayenede açıyorsak lazercininde işi bu sonuçta akşama kadar kaç tane gelir bakmaz bile ziraaa ben bakmıyorum iş olarak bakıyorum bacağından yüzünden farksız emin ol beyazlamadan yaptır anneme bile yaptırdım utanma ♥️
Eminecak Denizyildizii ben gebelikten önce gidiyordum. Hep gebelikte tekrar çıkıyor dediler hic de çıkmadı bana gercekten cok kolaylik oldu bu hamilelikte iyiki kimseyi dinlememisim yaptirmisim. Herkeste ayni olmayabilir tüyler cikar hormonlar değişiyor sonuçta.
Ahsenmom Denizyildizii lazer eskiden de çok lükstü ama şimdi ulaşılmaz oldu bence 😂 güzellik merkezleri daha ucuz ama Doktor kontrolunde seans başı 250 TL olduğunu öğrendim Senelerce güzellik merkezlerinde gittim evlendim gene gittim aynı şekilde çıktı hepsi Doğumdan sonra doktor kontrollu bir yere gitmeyi düşünüyorum
Denizyildizii Ahsenmom valla temizlik ama ya ben seneler önce kol koltuk altı ve bacaklarımı yaptırdım 6 seansta tamamen bitti. Bi orası kaldı bi yandan da utanıyorum keske zamaninda orayı da yaptırsaydım 😄
Zumra_elif61 Denizyildizii alex acıtıyor ama daha hızlı bitiyor diyot daha acısız bi de bünye meselesi acı eşiği falan rahat ol 🥰
Zumra_elif61 Denizyildizii git ya çekinme tüm vücut yaptırdım aşırı rahat denize havuza heryere her an hazırım
Pheebs Göbek için giden var mı peki kızlar aranızda. Benim gobegimde de var tüyler rahatsız oluyorum mümkünse belim için kalcam için falan da giderim hatta ama oralara yapılıyor mu ki🤣
Denizyildizii Pheebs kız askfk😄 bende aynıyım özellikle belimde de çok var cok canımı sıkıyor yaparlar heralde. Kaşımız saçımız hariç tüm vucudu yapsalar ne güzel olur 😄😄
Eminecak Pheebs yapiliyor. Ben göbek çizgime yaptirmistim ince tüyler olunca aman aman işe yaramadi 😂
Pheebs Denizyildizii Asdfkfkfi aynennn boynumuzdan aşağısına komple yapsalar süper olur valla😂😂 ben göbeğimi falan alıyorum epilatorle ama o da sivilce yapıyor en iyisi kökten kurtulmak 🤭🤭