12345tugba benimde beta 71 çıkmıştı cuma günüydü pazartesi tekrar gittim 190 olmuştu seninde benim gibi belirtilerin erken mi başladı adetime 1 haftadan fazla vardı test yaptım çıktı doktor bebek 2 haftalık dedi şuan 35+1 haftalığız 😂 seninde yükselir canım inşallah 🤲🏻